Jumat, 09 Agustus 2013

Начини за блога СЪДЪРЖА Page 1 Google

Начини за блога СЪДЪРЖА Page 1 Google - SEO е много важно да се помогне на нашия блог характеризират с GOOGLE на първата страница. Въпреки това, SEO не е лесен въпрос, все още бях объркан за SEO. Малко по малко, ако извършите серия от експерименти, ще се разбере какво е SEO.

Преди няколко месеца направих един експеримент да пиша в търсене Google с ключови думи "говорят по-малко да направят повече". Въпреки това, до трета страница аз не намерих моя блог, това ме кара мързеливи, за да отворите следващата страница, кой знае какво е от моя блог? Смятам, че моят бизнес не е в максимална степен.

Но, преди няколко дни, аз отново направи експеримент, за да търсите със същите ключови думи, и резултатът е моят блог се появи на първа страница и номер 1. Наистина съм доволен с моя постижение, това означава, усилията ми не са напразни.

Ключова дума "говоря по-малко да направи повече" не е лесна дума. За мен, тези ключови думи са тези, които супер шикозен света. Аз трябва да победи ми съперници тегло. Опитайте се да обърнете внимание на броя на резултатите от търсенето, има около 700 милиона.

Как да направя? Ти просто трябва да работим усилено, отделете време за да изгради своя блог. Усилена работа не винаги означава, че трябва да публикувате сто пъти на ден, но трябва да работим усилено, за да се намерят начини-хау. Има много съвети.

Това rochyannr време ще даде съвети прости, колкото мога от собствен опит, за да могат да се появяват на първа страница. Аз винаги се държа за тези съвети, за да се създаде блог, който се разраства и е рекъл Господ ще продължи да се развива.
Ето как да се появи на блога Page 1 Google:

1. Подаване на вашия блог, за да двигателя searh
    Можете да посетите Google уебмастър за да регистрирате своя блог, за да Google. Честно казано, аз току-що се регистрирате блога си в Google само за още един SE като Bing, Yahoo и т.н. Аз не съм опитвал ръчно. I кумански freewebsubmission използвате, за да се запишете за друг SE в не-ръчен. Регистрирай се търсачка с лесно, ако искате да се присъединят към SE бързо.

2. Поставете мета тагове
Аз все още съм объркан за това какво е и какво използвате мета тагове, мета тагове, че аз си сложа търсене в Google, но не знаете определението. Всичко, което знам е, на страница SEO , защото те нямат нищо общо в съдържанието на блога. Но, аз съм сигурен, че ролята му е много важно за един блог. Така че, не се игнорира този един съвети.

3. Поставете карта на сайта Блог
Аз също просто инсталирате Google Карти. За други SE не съм пробвал. За да инсталирате Google карта на сайта трябва да посетите уебмастъра Google. За максимални резултати можете да включите още SE карта на сайта.

4. Увеличете дума
Обогатете всяка дума в съдържанието, ако има богато съдържание, речник, би било по-вероятно индексиран от Google, защото индекса публикации в блога на Google от блога чрез.

5. Създаване на удобна блог
Също така е важен момент за вас, в блога запалката за зареждане се счита за предимство от Google, така minimalirkan джаджи блог, и увеличаване на съдържанието, като посетителите идват в блога, за да намерите информация, ако е лесно блог натоварване ще направи посетителите комфортно и спокойно. Можете също така трябва да се изгради своя блог Display Professional Изглежда добре, така Google също погледна към нашия блог.

6. Размяна връзки с други блогове
Това е Off Page SEO съвети, защото е извън контрола на блога, размяна на линкове също се превърне във важен момент за блог, за да запозная с други хора, ако имате много линкове от други блогове, които сочат към вашия блог, Google също ще опрости индекса ни блог. Моля, размяна на линкове с нашия блог.

7. Ping
Ping е необходимо поради информира SE, че нашият блог на най-новите актуализации, така че се опитайте да пинг всеки ден. Има много черти на пинг в Интернет, които можете да намерите на Google .

8. Подаване на членове на сайтове статия директория
Ново в сайта Аз също се опита на кръста. мен, защото на трафик трафик тласък блог. Вече ме познаваше и участват със статии на няколко пъти там. Останалите все още съм объркана, но аз все още съм объркана infogue употреба. За други, моля Гугъл sendiri.hehehe

Е, това е прости съвети от мен, можете да опитате един по един. Ако максимална степен резултатите ще бъдат по-добре. Ако имате някакви други съвети можете да добавите чрез коментар, предоставят критики и съвети, както и това, че няма нищо лошо.
Няколко статии за този следобед, да се надяваме да предоставят обезщетения и всички отговори на въпросите си, оцелели през уикенда, благодаря

Backlinks to: Kepala Madrasah, kinerja kepala sekolah, Administrasi Khusus Kepala Sekolah, Administrasi Umum Kepala Sekolah, Administrasi Kepala Sekolah dan Guru, Rencana Kerja Sekolah, Administrasi Madrasah,

-
Публикувано от Blogger в Google към Бога


Tidak ada komentar:

Posting Komentar